Wednesday, October 19, 2016

Lys van alternatiewe handel stelsels

Alternatiewe Trading System - ATS Wat is 'n alternatiewe Trading System - ATS 'n Alternatiewe handel stelsel (ATS) is 'n handel stelsel wat nie gereguleer word as 'n beurs nie, maar is 'n plek vir wat ooreenstem met die koop en verkoop bestellings van sy intekenaars. Alternatiewe handel stelsels is besig om in gewildheid oor die hele wêreld en is verantwoordelik vir die grootste deel van die likiditeit in die openbaar verhandel kwessies. Regulasie ATS is deur die SEC in 1998 en is ontwerp om beleggers te beskerm en enige probleme wat voortspruit uit hierdie tipe van handel stelsel op te los. Regulasie ATS vereis strenger rekordhouding en eise meer intensiewe verslagdoening oor kwessies soos deursigtigheid sodra die stelsel bereik meer as 5 van die handel volume vir enige gegewe sekuriteit. Afbreek Alternatiewe Trading System - ATS Baie alternatiewe handel stelsels is spesifiek ontwerp om kopers en verkopers wat handel in baie groot hoeveelhede (hoofsaaklik professionele handelaars en beleggers) aan te pas. Ook, sal instellings dikwels gebruik ats om teenpartye vir transaksies vind plaas van handel groot blokke aandele op die normale ruil, 'n praktyk wat die markprys kan skeef in 'n bepaalde rigting, afhangende van 'n bepaalde aandele markkapitalisasie en handel volume. Voorbeelde van alternatiewe handel stelsels sluit in, maar is nie beperk tot, elektroniese kommunikasienetwerke (ECNs), die kruising van netwerke en noem markets. Frequently Gevraagde FOIA Document: Alternatiewe Trading System (quotATSquot) Lys Wat jy moet weet oor die datalêer Hierdie verslag word as 'n PDF-lêer. Die verslag sluit die naam, die naam (s) waaronder besigheid gedoen word, en plek van elke huidige filer van 'n Vorm ATS. Dit is alfabeties gerangskik deur alternatiewe naam handel stelsel. Neem asseblief kennis dat as van 13 Maart 2013, die ATS lys formaat verander. Wat jy moet weet oor die Data Die SEC ontvang voorleggings van alternatiewe handel stelsels op 'n deurlopende basis op grond van Verordening ATS. Ons neem kennis dat die lys van alternatiewe handel stelsels verander met verloop van tyd. Gevolglik personeel Kommissie verwag dat die lys as omstandighede dit regverdig op te dateer. Vir tegniese vrae oor die webwerf, stuur 'n e-pos boodskap na webmastersec. gov. Vir meer inligting oor die data, kontak die Kantoor van interpretasie en leiding, Afdeling Trading en Markte by 202-551-5777 of tradingandmarketssec. gov. Huidige Lys Argief ListsLEVEL alternatiewe handelstelsel vlak ATS is 'n onafhanklike bedryf VSA Equity Alternatiewe Trading System ontwerp om vinnige en doeltreffende uitvoering in 'n donker poel omgewing te fasiliteer. Van stapel gestuur in 2006, vlak ATS bied 'n deurlopende kruising platform, gee kliënte die geleentheid vir naatlose beurs in 'n hoogs stabiele donker poel omgewing terwyl die vermindering van inligting lekkasie en impak mark. VRAE EN ANTWOORDE Q1: Wie kan handel op vlak ATS A1: All vlak ATS intekenaars moet geregistreer makelaar-handelaars. Q2: Hoe weet ek CONNECT na vlak ATS A2: Mense kan koppel via kruis verbind binne Equinix NY4 of deur middel van verskeie extranet verskaffers. Kontak ons ​​asseblief by SalesdeskLeveLATS of by 617-203-3156 vir meer inligting. Q3 Maak VLAK ATS ROUTE MY order stroom buite sy A3-stelsel: No. vlak ATS nie roete 'n bevel vloei. Q4: WAAR is die vlak ATS pasmaatenjin gevestig A4: Die vlak ATS wat ooreenstem met die enjin is 'n selfstandige platform aangebied deur Thesys Technologies behulp van die nuutste in staat van die moderne tegnologie. Die bypassende enjin is geleë in Equinix NY4 Secaucus, NJ. V5: KAN EK mede-VIND met die vlak van ATS A5: vlak ATS bied nie die vermoë om saam te spoor direk met die ooreenstemmende enjin egter soos hierbo, die vlak ATS ooreenstem Engine is geleë in Equinix NY4. V6: WAT IS VLAK ATS markdeelnemer ID (MPID) A6: Die MPID vir vlak ATS is EBXL. Q7: WAT IS VLAK ATS MIC KODE A7: Die MIC-kode vir vlak ATS is LEVL. Q8: Wat is die ure van die operasie VIR VLAK ATS A8: Die vlak ATS Produksie stelsel is beskikbaar tussen 7:00-17:00 EST. Rus bestellings sal aanvaar word nie tussen 7:30-16:00 EST, met IOK bestellings aanvaar 9:30-16:00 EST hangende simbool oop. Bestel Matching - Teregstellings sal plaasvind tussen 9:30-16:00 EST. (Vakansie ure as die uitsondering) V9: Hoe weet ek Voer 'n bestelling op VLAK ATS A9: vlak ATS ondersteun om toegang via FIX 4.2 net. Q10: WAT SECURITIES BETEKEN VLAK HANDEL A10: vlak ATS ambagte NMS sekuriteite wat gelys om handel te dryf in 100 aandele baie. V11: Waar kom VLAK ATS KRY sy mark DATA A11: vlak ATS bronne mark data van SIP feeds, gered uit die Thesys Technologies, LLC ENKELE plant oplossing. Q12 Maak VLAK ATS VOER BUITE DIE NBBO A12: No. vlak ATS is ontwerp om uit te voer op of binne die bekende NBBO ten tyde van die uitvoering. Q13 Waar kom VLAK ATS DRUK DIE BEDRYWE A13: vlak ATS teregstellings gedruk om die FINRA / NASDAQ TRF. Q14: HOE VLAK ATS Bepaal 'n SIMBOOL oop A14: vlak ATS gebruik handel verslae van CTS / UTDF. Elke handel verslag dui of dit handel is laaste veiling in aanmerking kom. Die simbool geag oopgemaak toe die eerste handel verslag ontvang en gemerk as laaste veiling in aanmerking kom, soos bepaal deur die gekonsolideerde band. Vraag 15. Wat is die PRIORITEIT model vir ORDER PAS A15: vlak ATS is ontwerp om alle bestellings gebaseer op die prys / Tyd prioriteit logika pas, behalwe bykomende uitvoering instruksies. Q16: watter volgorde TIPES WERK VLAK ATS ONDERSTEUNING A16: Market perk Pen Market Middelpunt Primêre Voorwaardelike Vir meer inligting oor ons orde tipes, of bykomende orde instruksies, kontak ons ​​Hulptoonbank by Helpdesklevelats of 800-958-4813. V17: Is VLAK woonstelle aan te wend aanduidings van rente (IOI) op enige wyse A17: vlak ATS aanvaar beide vaste bestellings en voorwaardelike Bestellings. Voorwaardelike Bestellings, wat insgelyks funksioneer om IOIs, nooit uit te voer en, in plaas daarvan, is instruksies aan die vlak ATS dat die intekenaar wil om te kommunikeer met die vlak ATS bestelboek op 'n voorwaardelike basis. In die geval in aanmerking kom kontra partytjie belange bestaan, sal die intekenaar dat die voorwaardelike Bestel voorgelê 'n uitnodiging om 'n ferm-Up Response Orde aan die vlak ATS. LeveLs verstek stelsel instelling vir vaste bestellings is om nie te genereer uitnodiging versoeke, (IOIs gestuur ). Mense het die opsie om te versoek dat hierdie verstek verwyder word vir hul bestellings. Sodra verwyder, intekenare kan aanwys, op 'n bevel-vir-orde basis, wat van hul vaste bestellings is nie in aanmerking te genereer 'n firma-Up Uitnodiging (IOI) om voorwaardelike Bestellings. Vraag 18.: HOE VLAK ATS HANTEER VOORWAARDELIKE BESTELLINGS A18: 'n Voorwaardelike Orde is 'n opdrag aan die ATS dat die deelnemer wil om te kommunikeer met die bestelboek op 'n voorwaardelike basis. A Voorwaardelike Bestel nooit voer in plaas, wanneer 'n Voorwaardelike Bestel anders sou ooreenstem met 'n kontra party, die voorwaardelike bestelling gekanselleer deur vlak ATS en 'n uitnodiging gestuur word aan die deelnemer oorsprong, nooi hulle om 'n ferm-Up Response Bestel stuur . Vlak ATS sal eer al uitvoering instruksies op 'n bevel-vir-orde basis vir voorwaardelike Bestellings en firma-Up Response Bestellings sal egter teregstellings slegs plaasvind by die middelpunt van die NBBO ten tyde van die uitvoering. Alle deelnemers in 'n goeie reputasie mag Voorwaardelike bestellings te plaas. Almal vervul op Voorwaardelike Bestel firma-Up Antwoorde sal slegs nie-saamgevoeg vul. Vraag 19: Hoe raak KANSELLEER-VERVANG invloed op my BESTELLINGS PRIORITEIT A19: 'n vermindering in die hoeveelheid is die enigste verandering wat 'n bevel huidige prioriteit in die vlak ATS boek sal handhaaf. Alle ander veranderinge sal lei tot die einde word beskou as 'n nuwe orde. Q20 Maak VLAK ATS ONDERSTEUNING ODD LOTS of gemengde BAIE A20: vlak ATS ondersteun nie Odd Baie. Vreemd Baie sal verwerp word. Gemengde Baie sal egter aanvaar word, sal slegs die Round Lot gedeelte beskikbaar vir uitvoering wees. Die oorblywende Odd Lot sal terug na die gebruiker gekanselleer as gevolg van die laaste uitvoering Round Lot. Vraag 21: Is VLAK ATS ONDERSTEUNING MIN HOEV A21: Ja. By verstek vlak ATS laat samevoeging om MinQty egter intekenaars te bevredig, kan die volgende insluit 'n uitvoering onderrig op 'n bevel-vir-orde basis net nie-saamgevoeg vul bereik. Intekenare kan ook kies uit 'n hele paar ander instruksies uitvoer om verder te bepaal hoe hul blare hanteer met betrekking tot hul MinQty instruksies. Kontak asseblief vlak ATS op HelpdeskLeveLATS of 800-958-4813 vir meer besonderhede. Vraag 22: Wat is die BESTELLINGS hanteer 'n geslote MARK A22: vlak ATS sal uit te voer in 'n geslote mark by verstek egter gebruikers kan insluit 'n uitvoering onderrig op 'n bevel-vir-orde basis om orde ooreenstem in 'n geslote mark te voorkom. Kontak asseblief vlak ATS vir meer besonderhede HelpdeskLeveLATS of 800-958-4813. V23: HOE VLAK ATS BEPAAL PRYS VERBETERING A23: vlak ATS is ontwerp om verbetering prys gelykop verdeel tussen die twee kante van 'n uitvoering van vaste Orders. Firm-Up Response Bestellings sal slegs uit te voer op die middelpunt van die NBBO ten tyde van die uitvoering . Waar twee vaste bestellings kom in aanmerking om te pas by verskeie prysvlakke, sal vlak ATS poog om die bestellings te pas by of binne die NBBO by die middelpunt van die handel reeks soos bepaal deur elke bestellings instruksies. Voorbeeld: Waar die NBBO is 10.00 X 10.01, 'n middelpunt vasgepen koop bestelling gestuur (10,0050). Die verkoper gaan 'n mark verkoop orde om 10.00. Vlak ATS sal ooreenstem met die bestellings by 10,0025, verdeel die verbetering prys gelykop tussen beide bestellings. Q24 Maak VLAK ATS moontlikheid bied om die soort vloei Ek interaksie met A24 pas: Ja. Vlak ATS bied alle gebruikers die vermoë om hul in aanmerking kom kontra partytjie interaksie aan te pas. Vir meer inligting kontak ons ​​verkope Balie op Salesdesklevelats of 617-203-3156. V25: Is VLAK ATS VOORSIEN persoonlike verslae A25: Op versoek, sal vlak so 'n versoek te hersien en, wanneer toepaslik, te verskaf persoonlike verslae. Vir meer inligting kontak ons ​​Hulptoonbank by Helpdesklevelats of 800-958-4813. TRADING STATISTIEK October 13, 201617 CFR 242,301 - Vereistes vir alternatiewe handel stelsels. xA7 242,301 Vereistes vir alternatiewe handel stelsels. (A) Omvang van artikel. 'N Alternatiewe handel stelsel moet voldoen aan die vereistes in paragraaf (b) van hierdie artikel, tensy sodanige alternatiewe handel stelsel: (1) geregistreer is as 'n beurs kragtens artikel 6 van die Wet (15 USC 78f) (2) vrygestel is deur die Kommissie van registrasie as 'n beurs op grond van die beperkte omvang van die transaksies in werking gestel (i) geregistreer is as 'n makelaar-handelaar kragtens artikels 15 (b) of 15C van die Wet (15 USC 78o (b). en 78o-5), of 'n bank, en (ii) beperk sy sekuriteite aktiwiteite aan die volgende instrumente: (a) staatseffekte, soos omskryf in artikel 3 (a) (42) van die Wet, (15 USC 78c (a) (42)) (B) terugkoop en reverse repo uitsluitlik met betrekking tot sekuriteite ingesluit in paragraaf (a) (4) (ii) (a) van hierdie artikel (c) enige put, bel, straddle, opsie, of voorreg op 'n sekuriteit regering, behalwe 'n put, oproep, straddle, opsie, of voorreg wat: (1) verhandel op een of meer nasionale sekuriteite ruil of (2) Vir watter kwotasies word versprei deur middel van 'n outomatiese kwotasie stelsel uitgevoer word deur 'n geregistreerde effekte vereniging en (D) Kommersiële papier. (5) vrygestel is, voorwaardelik of onvoorwaardelik, deur 'n bevel Kommissie. na toediening deur sodanige alternatiewe handel stelsel. van een of meer van die vereistes van paragraaf (b) van hierdie artikel. Die Kommissie sal sodanige vrystelling slegs na die bepaling dat so 'n bevel is in ooreenstemming met die openbare belang, die beskerming van beleggers, en die verwydering van hindernisse tot en perfeksie van die meganismes van 'n nasionale mark stelsel verleen. (B) Vereistes. Elke alternatiewe handel stelsel onderhewig aan hierdie verordening ATS, op grond van paragraaf (a) van hierdie artikel, moet voldoen aan die vereistes wat in hierdie paragraaf (b). (1) Broker-handelaar registrasie. Die alternatiewe handel stelsel sal registreer as 'n makelaar-handelaar kragtens artikel 15 van die Wet, (15 U. S.C. 78o). (I) Die alternatiewe handel stelsel sal 'n aanvanklike verslag werking op Form ATS, xA7 249,637 van hierdie hoofstuk, in te dien in ooreenstemming met die instruksies daarin, ten minste 20 dae voor die aanvang van werking as 'n alternatief handel stelsel. of indien die alternatiewe handel stelsel werk soos van April 21, 1999, nie later nie as 11 Mei 1999 (ii) Die alternatiewe handel stelsel sal 'n wysiging op Vorm ATS ten minste 20 kalender dae voor lêer te implementeer 'n wesenlike verandering aan die werking van die alternatiewe handel stelsel. (Iii) Indien enige vervat in die aanvanklike operasie verslag geliasseer onder paragraaf (b) inligting (2) (i) van hierdie artikel onakkurate vir een of ander rede word en nog nie voorheen gerapporteer word aan die Kommissie as 'n wysiging op Vorm ATS, die alternatiewe handel stelsel sal 'n wysiging op Vorm ATS lêer regstelling van sodanige inligting binne 30 kalender dae na die einde van elke kalender kwartaal waarin die alternatiewe handel stelsel het bedryf. (Iv) Die alternatiewe handel stelsel sal onmiddellik 'n wysiging op Vorm ATS regstelling inligting wat voorheen berig oor Form ATS na ontdekking dat enige inligting onder paragrawe (b) ingedien (2) (i), (ii) of (iii) van hierdie artikel was verkeerd toe geliasseer. (V) Die alternatiewe handel stelsel sal onmiddellik 'n staking van bedrywighede verslag te doen oor Form ATS in ooreenstemming met die instruksies daarin wanneer hy ophou om te funksioneer as 'n alternatief handel stelsel. (Vi) Elke kennisgewing of wysiging geliasseer om hierdie paragraaf grond (b) (2) moet 'n x201Creportx201D uitmaak binne die betekenis van artikel 11A, 17 (a), 18 (a), en 32 (a), (15 USC 78k - 1. 78q (a). 78r (a). en 78ff (a)), en enige ander toepaslike bepalings van die Wet. (Vii) Die verslae waarvoor in paragraaf (b) (2) van hierdie artikel word beskou geliasseer by ontvangs deur die Afdeling Marktregulering, Stop 10-2, by die Kommissie hoofkantoor in Washington, DC. Dubbele oorspronklike van die verslae waarvoor in paragrawe (b) (2) (i) deur (v) van hierdie artikel ingedien moet word by as sodanig aangewys deur 'n selfregulerende organisasie wat die aangewese behandeling van gesag vir die alternatiewe handel toesig personeel stelsel op grond van xA7 240.17d-1 van hierdie hoofstuk gelyktydig met die indiening van die Kommissie. Duplikate van die vereiste by paragraaf (b) verslae (9) van hierdie artikel is op versoek aan toesig personeel van sulke self-regulerende owerheid voorsien word. Alle verslae op grond ingedien om hierdie paragraaf (b) (2) en paragraaf (b) (9) van hierdie artikel word vertroulik geag wanneer geliasseer. (3) Bestel vertoon en toegang uitvoering. (I) 'n Alternatiewe handel stelsel moet voldoen aan die vereistes soos uiteengesit in paragraaf (b) vereistes (3) (ii) van hierdie artikel, met betrekking tot enige NMS voorraad waarin die alternatiewe handel stelsel: (b) gedurende ten minste 4 van die voorafgaande 6 kalendermaande, het 'n gemiddelde daaglikse handel volume van 5 persent of meer van die totale gemiddelde daaglikse volume aandeel vir sulke NMS voorraad soos gerapporteer deur 'n doeltreffende transaksie verslagdoening plan. (Ii) sodanige alternatiewe handel stelsel moet voorsiening maak om 'n nasionale sekuriteitebeurs of nasionale sekuriteite vereniging die pryse en groottes van die bestellings op die hoogste koop prys en die laagste verkoopprys bereken vir sodanige NMS voorraad. vertoon om meer as een persoon in die alternatiewe handel stelsel. vir insluiting in die kwotasie data beskikbaar gestel deur die nasionale sekuriteitebeurs of nasionale sekuriteite vereniging verskaffers op grond van xA7 242,602. (Iii) Ten opsigte van 'n bevel vertoon op grond van paragraaf (b) (3) (ii) van hierdie artikel, sal 'n alternatiewe handel stelsel te voorsien om 'n makelaar-handelaar wat toegang tot die nasionale sekuriteitebeurs of nasionale sekuriteite vereniging waaraan die alternatiewe handel stelsel bied die pryse en groottes van vertoon bestellings op grond van paragraaf (b) (3) (ii) van hierdie artikel, die vermoë om 'n transaksie met sulke bestellings effek wat: (a) Ekwivalent aan die vermoë van sulke makelaar - dealer om 'n transaksie met ander bestellings vertoon op die ruil of deur die vereniging en (b) by die prys van die hoogste prys koop orde of goedkoopste verkoop orde vertoon vir die mindere van die kumulatiewe grootte van so 'geprys bestellings daarin te betree bewerkstellig so 'n prys. of die grootte van die uitvoering gesoek deur sodanige makelaar-handelaar. (4) Gelde. Die alternatiewe handel stelsel sal enige gelde aan makelaar-handelaars wat toegang tot die alternatiewe handel stelsel deur middel van 'n nasionale sekuriteitebeurs of nasionale sekuriteite vereniging geen koste. wat strydig is met ekwivalent toegang tot die alternatiewe handel stelsel vereis deur paragraaf (b) (3) (iii) van hierdie artikel. Verder, as die nasionale sekuriteitebeurs of nasionale sekuriteite vereniging waaraan 'n alternatiewe handel stelsel bied die pryse en groottes van bestellings onder paragrawe (b) (3) (ii) en (b) (3) (iii) van hierdie artikel vasgestel het reëls wat ontwerp is om konsekwentheid met standaarde vir toegang tot aanhalings vertoon op so 'n nasionale sekuriteitebeurs, of die mark wat deur so 'n nasionale sekuriteite vereniging verseker. die alternatiewe handel stelsel sal nie geld vra om lede wat in stryd met, wat nie openbaar gemaak word op die wyse wat deur, of wat strydig is met enige standaard van ekwivalente toegang tot stand deur sodanige reëls. (I) 'n Alternatiewe handel stelsel moet voldoen aan die vereistes in paragraaf (b) (5) (ii) van hierdie artikel, indien gedurende ten minste 4 van die voorafgaande 6 kalendermaande, sodanige alternatiewe handel stelsel het: (A) Met betrekking om enige NMS voorraad. 5 persent of meer van die gemiddelde daaglikse volume by daardie sekuriteit deur 'n doeltreffende transaksie verslagdoening plan (B) berig Met betrekking tot 'n ekwiteitsekuriteithouers wat nie 'n NMS voorraad en waarvoor transaksies berig 'n self-regulerende organisasie. 5 persent of meer van die gemiddelde daaglikse handel volume by daardie sekuriteit soos bereken deur die self-regulerende organisasie waaraan sodanige transaksies gerapporteer (C) Met betrekking tot munisipale effekte, 5 persent of meer van die gemiddelde daaglikse volume verhandel in die Verenigde State van Amerika of (D) met betrekking tot korporatiewe skuld sekuriteite, 5 persent of meer van die gemiddelde daaglikse volume verhandel in die Verenigde State van Amerika. (A) 'n skriftelike standaarde vir die verlening van toegang tot die verhandeling op sy stelsel (B) nie onredelik verbied of enige persoon te beperk ten opsigte van toegang tot dienste wat aangebied word deur so 'n alternatiewe handel stelsel deur die toepassing van die kragtens paragraaf gevestigde standaarde (b) (5) ( ii) (a) van hierdie artikel in 'n onregverdige of diskriminerende wyse (C) Maak en hou rekords van: (1) alle skenkings van toegang, insluitende, vir alle intekenaars, die redes vir die verlening van sodanige toegang en (2) alle ontkennings of beperkings van toegang en redes vir elke aansoeker, vir ontken of beperk toegang en (d) die vereiste op Vorm ATS-R (xA7 249,638 van hierdie hoofstuk) inligting met betrekking tot toelaes, ontkennings, en beperkings op toegang. (Iii) Ondanks paragraaf (b) (5) (i) van hierdie artikel, 'n alternatiewe handel stelsel sal nie verwag word om te voldoen aan die vereistes in paragraaf (b) (5) (ii) van hierdie artikel, indien so 'n alternatiewe handel stelsel: (b) sodanige kliënte bestellings word nie vertoon aan enige persoon, behalwe werknemers van die alternatiewe handel stelsel en (c) sodanige bevele uitgevoer teen 'n prys vir sodanige sekuriteit versprei deur 'n doeltreffende transaksie verslagdoening plan. of wat uit sodanige pryse. (6) Kapasiteit, integriteit en sekuriteit van outomatiese stelsels. (I) Die alternatiewe handel stelsel moet voldoen aan die vereistes in paragraaf (b) (6) (ii) van hierdie artikel, indien gedurende ten minste 4 van die voorafgaande 6 kalendermaande, sodanige alternatiewe handel stelsel het: (A) Met betrekking om munisipale effekte, 20 persent of meer van die gemiddelde daaglikse volume verhandel in die Verenigde State van Amerika of (B) met betrekking tot korporatiewe skuld sekuriteite, 20 persent of meer van die gemiddelde daaglikse volume verhandel in die Verenigde State van Amerika. (Ii) Met betrekking tot die stelsels wat om toegang, sodat routing, uitvoering orde, transaksie verslagdoening, en handel vergelyking te ondersteun, die alternatiewe handel stelsel sal: (a) redelike huidige en toekomstige ramings kapasiteit (B) Doen periodieke kapasiteit stres toetse van kritieke stelsels om sulke stelsels te bepaal vermoë om transaksies in 'n akkurate, tydige en doeltreffende wyse (C) te ontwikkel en redelike prosedures te hersien en te hou huidige sy stelsel ontwikkeling en toets metode (d) die kwesbaarheid van die stelsels en data te implementeer sentrum rekenaar bedrywighede aan interne en eksterne bedreigings, fisiese gevare, en natuurrampe (e) 'n voldoende gebeurlikheidsplanne en disaster recovery planne (F) op 'n jaarlikse grondslag, 'n onafhanklike hersiening uit te voer, in ooreenstemming met gevestigde oudit prosedures en standaarde, van so 'n alternatiewe handel stelsel se beheer om te verseker dat paragrawe (b) (6) (ii) (a) deur (e) van hierdie artikel voldoen word, en uit te voer 'n resensie deur senior bestuur van 'n verslag wat die aanbevelings en gevolgtrekkings van die onafhanklike hersiening en (G) onmiddellik in kennis stel die personeel Kommissie van materiaal stelsels kragonderbrekings en betekenisvolle sisteme veranderinge. (Iii) Ondanks paragraaf (b) (6) (i) van hierdie artikel, 'n alternatiewe handel stelsel sal nie verwag word om te voldoen aan die vereistes in paragraaf (b) (6) (ii) van hierdie artikel, indien so 'n alternatiewe handel stelsel: (b) sodanige kliënte bestellings word nie vertoon aan enige persoon, behalwe werknemers van die alternatiewe handel stelsel en (c) sodanige bevele uitgevoer teen 'n prys vir sodanige sekuriteit versprei deur 'n doeltreffende transaksie verslagdoening plan. of wat uit sodanige pryse. (7) Die eksamen, inspeksies, en ondersoeke. Die alternatiewe handel stelsel sal die eksamen en inspeksie van sy perseel, stelsels, en rekords laat, en saam met die eksamen, inspeksie, of ondersoek van intekenaars, of so 'n ondersoek word gedoen deur die Kommissie of deur 'n self-regulerende organisasie waarvan so intekenaar is 'n lid. (I) Maak en hou huidige die tydperk in xA7 242,302 en (ii) Bewaar die tydperk in xA7 242,303 rekords rekords. (I) Liasseer die wat deur Vorm ATS-R (xA7 249,638 van hierdie hoofstuk) binne 30 kalenderdae inligting na die einde van elke kwartaal waarin die mark bedryf na die effektiewe datum van hierdie artikel en (ii) Liasseer die inligting vereis deur Vorm ATS-R binne 10 kalenderdae na 'n alternatiewe handel stelsel ophou om te funksioneer. (10) Prosedures om die vertroulike behandeling van die saak inligting te verseker. (I) Die alternatiewe handel stelsel sal voldoende voorsorgmaatreëls en prosedures daar te stel om intekenare vertroulike handel inligting te beskerm. Sulke voorsorgmaatreëls en prosedures moet die volgende insluit: (A) Die beperking van toegang tot die vertroulike handel inligting van intekenaars op daardie werknemers van die alternatiewe handel stelsel wat die werking van die stelsel of wat verantwoordelik is vir die nakoming van hierdie of enige ander toepaslike reëls (ii) Die alternatiewe handel stelsel sal neem en te implementeer voldoende toesig prosedures om te verseker dat die voorsorgmaatreëls en prosedures op grond gevestig op paragraaf (b) (10) (i) van hierdie artikel gevolg word. (11) Naam. Die alternatiewe handel stelsel sal nie in sy naam die woord x201Cexchange, x201D of afleidings van die woord x201Cexchange, x201D soos die term x201Cstock market. x201D Dit is 'n lys van die Verenigde State Kode afdelings, statute in die algemeen, Openbare Wette, en Presidensiële dokumente wat Rule gesag vir hierdie CFR Part voorsien. Dit is nie gewaarborg akkuraat of up-to-date te wees, al is ons verfris die databasis weeklikse. Meer beperkings op akkuraatheid beskryf by die GPO site. United States Code VSA Kode Titel 15 - handel en TRADETrading. Donker poele en alternatiewe handel stelsels Geplaas deur: Beste uitvoering. November 1, 2013 'n skoot in die donker. Makelaar donker poele word benoud deur nuwe reëls, maar deelnemers aan die mark is verdeeld oor of daar 'n probleem met, of 'n misverstand van die onverligte mark. Dan Barnes ondersoek. Owerhede wil 'n beter begrip van wat gaan aan in die donker poele. Amerikaanse, Australiese en Kanadese reguleerders het uit vereistes vir 'n groter deursigtigheid en verantwoordelikheid vir hierdie handel plekke stel. Nou Europa is ingestel om die vervolging van hul werking onder 'n hersiening van die markte vir finansiële Richtlijn instrumente (MiFID). Wat gaan ons sien in Europa volgende MiFID II, is dat dit toenemend moeilik om transaksies in 'n makelaar donker poel, sê Mark Hemsley, uitvoerende hoof van vlermuise Chi-X-Europa, 'n MTF en donker poel operateur. Ons kan sien meer MTF's geskep, of meer ambagte gedoen deur sistematiese internalisering. Donker plekke, wat kan hardloop deur makelaars of operateurs mark, moenie die bestellings wat hulle voor ambagte ontvang nie vertoon plaasvind, in teenstelling met die tradisionele handel. Tipies poele wat deur die uitruil, elektroniese kommunikasienetwerke (ECNs) en multilaterale handel fasiliteite (MTF's), is gebind deur 'n mark regulasie. Maar donker poele wat loop deur makelaars liggies gereguleer, if at all. In die VSA, wat handel dryf in makelaar donker poele verantwoordelik vir 15 van gekonsolideerde ekwiteit beurs in Julie, volgens Rose Blatt Securities, terwyl navorsing firma TABB skat dat ongeveer 10 van die Europese volume afgeneem in die donker. Donker poele bied 'n manier van wegkruip hierdie groot bestellings en dit maak dit moeiliker vir maatskappye met behulp van HFT om voor hulle te handel. Ten spyte van hierdie wettige waarde, het reguleerders uitgespreek onrus. Daar is die potensiaal vir aktiwiteit te plaas wat kan inmeng met ordelike markte of te verminder die sosiale nut wat kapitaalmarkte te voorsien nie. Die onvermoë om die pryse waarteen maatskappye is die handel in die donker kan inmeng met ander maatskappye prysvorming as die grootte van die donker handel is betekenisvol sien, kan die prys ondergang beduidend wees. As 'n groot persentasie van ambagte weg van waar handelaars moet prys kwotasies te vertoon, gebeur dan hoe geldig is dié prys kwotasies vra Justin Schack, vennoot by makelaar en markstruktuur spesialis, Rose Blatt Securities. Openbaarmaking FINRA is nie alleen nie. Na aanleiding van 'n hersiening van die mark wat misleidend praktyke blootgestel deur die swembad operateurs donker (sien kassie 2), Australiese Securities and Investment Kommissie (ASIC) 'n vereiste op donker poele toegedien om handel te dryf op die middelpunt of om handel te dryf met 'n beduidende prys verbetering in Mei, en in Augustus het 'n reeks van onthullings dat dit makelaar donker poele sal benodig om vanaf November uiteengesit 2013. Per Lovn, hoof van internasionale korporatiewe strategie te koop-kant blok handel donker poel Liquidnet Europa sê dat dit wat ASIC gevind in Australië sal ook wees gevind in ander markte as reguleerders kyk. Ek is absoluut glo dat, en ons dink dat die reëls ASIC opgelê is baie gesond vir die mark as 'n geheel, sê hy. Kanada het ook verbeter prys opgelê word aan nie-blok-grootte bestellings en verhoogde blootstelling aan donker poele. Die Europese Parlement is tans debatteer hoe donker handel sal onder die hersiening van die markte vir finansiële richtlijn en Verordening (MiFID II amp MiFIR) instrumente behandel. ASIC wil hierdie kwessies aan te spreek voor donker handel bereik die vlakke is nou te sien in die VSA, sê Schack. Dit is waarom hulle in plek te stel reëls, en waarom die Kanadese het wat hulle gedoen het in Oktober, en waarom die verwagting is dat in Europa sal daar beduidende veranderinge aan die manier donker poele word toegelaat om te werk, wat kan lei tot minder aktiwiteit wat plaasvind wees weg van vertoon markets.8221 vervaging van die lyne 'n kwessie van 'n paar van die sell-side aangehaal is dat 'n gebrek aan gestandaardiseerde terminologie kan lei tot ware verwarring tussen beleggers, reguleerders en makelaars regoor die aktiwiteit wat word beskryf. Rob Crane, mede-hoof van elektroniese handel vir EMEA by Goldman Sachs, sê, 8220Ultimately as 'n bedryf het ons nou 'n meer konsekwente betekenis vir algemeen gebruikte terme te kry. Dit sal help om almal te kry meer deursigtigheid oor wie, waar en op watter basis likiditeit word verkry. Dan, eerder as om te probeer om die deelnemers te karakteriseer as goed of sleg, jy kan bestellings kategoriseer deur voorneme, en kies dan op watter voorwaardes jy wil om te kommunikeer met ander likiditeit, soos deur kontra order grootte, prys of dringendheid byvoorbeeld. Maar in sommige gevalle is daar ook 'n doelbewuste vervaging van die lyne sê baie deelnemers aan die mark. Ex-eiendom handelaars kan gevind word om poste vir die bank in donker poele onder die vermomming van die mark te maak, 'n sogenaamde kliëntgerigte aktiwiteit. Verskansingsfondse bestuurders verrassing uitgespreek op 'n sekere makelaar donker poel aktiwiteit een gevind die posisie neem van 'n Amerikaanse makelaar in sy eie donker poel was geen verskil van dié van sy eie fondse handel vir eie. Nog 'n quant fondsbestuurder afgeskakel toegang tot 'n groot Europese makelaars donker poel omdat dit so giftig was. Owain Self, globale hoof van direkte uitvoering by makelaar UBS sê, Sommige maatskappye het addisionele vloei in hul poel direk afkomstig van die handel lessenaars waar hul doel is om vloei of capture verspreiding internaliseer. Dit sou elektroniese mark maak nie. Hulle kan eksterne maatskappye dieselfde toegang toelaat, met die doel om likiditeit te verskaf in reaksie op die geleentheid. Ons weet nie of interne of eksterne maak mark toelaat in ons makelaar kruising swembad PIN, al die vloei is van uitvoering algo8217s net van kliënte / interne boeke wat beskou word as natuurlike te wees, het 'n pre-bepaal die opset om uit te voer en nie reaktief. Die reg reël Regulasie kan die gebruik van donker poele beïnvloed in 'n geteikende manier Australiese en Kanadese reëls weg van die donker en in die steek verskuif likiditeit, in beide gevalle om 4-5 van totale markaandeel. Aanvanklik het ons 'n redelik beduidende daling in wat breedweg geklassifiseer as donker likiditeit, sê Clare Witts, 'n direkteur by ITG Asië. Dit beïnvloed egter besonder deelnemers. Ons didnt sien 'n bepaalde daling in volume op ons middelpunt kruising enjin, wat tipies is te koop-kant eweknieë kruising groot bestellings die verandering isn8217t regtig fokus wat vloei. Europa sal nou hoe groot 'n probleem het dit met 'n donker poele en bepaal in watter mate hulle hoef greep op. Die proses is nog moeiliker gemaak as gevolg van die onsekerheid rondom die grootte van die mark, geïnhibeer deur die gebrek aan gestandaardiseerde handel verslagdoening, sê Hemsley. Daar isn8217t 'n gemeenskaplike handel verslagdoening stel reëls en ons won8217t een in Europa het tot die goedgekeurde publikasie reëling (APA) kom in onder MiFID, sê hy. Dit beteken om die presiese statistieke oor wat gebeur in die donker poele moeilik is, en dit is voordat jy definisies van hoe jy ambagte tel. Sommige van hierdie uitdagings aangespreek word sodra MiFID II in plek gestel word, byvoorbeeld die voorgestelde gekonsolideerde band van aandele pryse sal 'n beter begrip van waar ambagte plaasvind toelaat. Maar Andrew Bowley, hoof van sakebedrywighede amp risiko te agentskap makelaar Instinet Europa, waarsku dat die opstel van wetgewing in klip voor die helderheid van die band sal bring kan ernstige probleme skep. Een van die idees wat uit die gesprekke Europese Raad het aangebreek dat donker poele moet beperk keer bereik 8 van 'n stock8217s volume, maar dat die getal lyk eerder arbitrêre, sê hy. Dit maak ook sin om die gekonsolideerde band te gebruik om die gepaste vlak verwys, en ook gee ESMA die vermoë om daardie persentasie aanpas indien nodig gebaseer op die data. Op grond van die impak oor ander markte, blyk dit onvermydelik dat 'n vernouing van Europa se reëls weer op donker likiditeit sal sny. Regulering van beheer, toesig en toegang, sal die meer strukturele dinge 'n impak op die mark te hê, sê Self. Ek dink daar sal minder mense werksaam swembaddens omdat die operasionele las om dit te doen omslagtig sal word nie. Onder die soeklig Verskeie probleme met donker poele blootgestel verlede jaar in die VSA: pyplyn, 'n donker poel blok-handel bedryf deur 'n makelaar handelaar, gesluit in 2012, die onderwerp van 'n ondersoek deur die Amerikaanse reguleerder die Securities and Exchanges Kommissie het reeds (SEC). In Oktober 2011 is dit is 'n boete US1 miljoen vir die versuim om die kliënt bestellings met mekaar natuurlik as dit geëis word om aan te pas, in plaas kruising hulle met affiliate Milstream Strategie-groep, wat op sy beurt probeer om die handel bedoelings van pypleidings kliënte en handel elders voorspel in dieselfde rigting as kliënte voor te vul hulle bestellings op Pipelines platform, volgens die SEC. Kommer is uitgespreek oor Liquidnet in 2012 toe die SEC het gesê dit was te veel inligting oor die gebruikers openbaar om korporasies wie se aandele is verhandel op die platform, 'n probleem, uitvoerende hoof van Seth Merrin beskryf as 'n fout van versuim nie kommissie In Oktober 2012 het die SEC aangekla eBX , operateur van die vlak ATS donker poel ontdek te word routing 'n buite firmas vloei bestellings met ander vlak gebruikers vul, terwyl voorsien inligting oor hoe intekenaars bestellings is geprys. eBX vestig hulle in die koste met 'n US800,000 fyn. Wanneer die SEC het resensies van poele 'n paar jaar gelede was daar bewustelik of onbewustelik strukture binne 'n paar donker poele wat didnt pas die reëls, sê Owain Self, UBS. Daar was ook teenstrydighede met wat swembaddens het hul kliënte hulle doen en wat hulle eintlik doing.8221 Australiese reëls Australiese Securities and Investment Kommissie, ASIC hersiening van die mark in Q3 2012 het bevind dat vir donker poele waarin die operateurs verhandel, die makelaar - client handel verantwoordelik vir 'n gemiddelde 38 van volume. Dit het gevind dat hierdie is dikwels nie bekend gemaak aan kliënte, en let op in sy verslag dat kruising stelsel operateurs daarop aanspraak maak dat natuurlike likiditeit te verskaf of as met geen hoë-frekwensie handel (HFT), maar daar is gevalle waar daar blyk te aktiewe fasilitering, handel vir eie of wees HFT interaksie met die kliënt bestellings. Sommige kruising stelsel operateurs toelaat, of het voorheen toegelaat, toegang tot hul kruising stelsels deur kliënte wat die bedryf wyd beskou om 'n hoë-frekwensie handelaars wees, terwyl die handhawing daar geen hoë-frekwensie beurs in hul kruising stelsel. ASIC het ook opgemerk dat Baie kruising stelsel operateurs nie die bekendmaking van waar daar 'n mark-maker wat binne hul kruising stelsel. In hierdie onseker tye en as die gety van regulasie styg steeds hoër en wyer, beste uitvoering bied 'n in-diepte analise in die belangrikste tendense wat die vorming van die finansiële dienste bedryf, sowel as die verskaffing van 'n meer gedetailleerde insig in die tegnologie ry nuwe produkte en dienste word ontwikkel om hierdie uitdagings die hoof te ontmoet. Waar die buyside en sellside ontmoet. Maatskaplike Kopiereg 2013 Beste uitvoering Webwerf deur Refractiv.


No comments:

Post a Comment